piątek, 10 czerwca 2011

T-Mobile - jedna z nudniejszych reklam w TV

Międzynarodowy operator telefonii komórkowej firma T-Mobile wchodzi do Polski i przejmuję Erę GSM. Często zdarzają się takie przypadki, że duży światowy gracz przejmuje lokalnego dostawcę usług telefonicznych. W tym przypadku kolejny po Idei nasz rodzimy operator zmienia markę. Zakładamy, że zmiana wyjdzie wszystkim abonentom na korzyść. Budżet zamiany brandu wyceniony jest na 100 milionów, który to w dużej mierze pochłonie widoczna w TV, prasie oraz na billboardach reklama. Moją uwagę przykuła reklama TV z szanowanym i zasłużonym aktorem Janem Nowickim. Reklama wyjątkowo długa (spot reklamowy powyżej jednej minuty) jak i w swojej treści wyjątkowo nudna. Nie ukrywam, że postrzegałem Erę jako nowoczesnego operatora. Nowy operator, przekazuje mało informacji na swój temat i wręcz zanudza swoim przekazem reklamowym. Po intensywności reklam, zakładam, że już każde małe dziecko wie o dokonywanej zmianie. Jedynym pocieszeniem może być fakt, że poprzez intensywność przekazu oraz jego długość T-Mobile szybciej wyda pieniądze na reklamę. Co do poprawy oferty to  na duże zmiany nie liczę, gdyż przy tak dużym portfelu pozyskanych klientów, warto skupić się na maksymalizacji przychodów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz