piątek, 10 czerwca 2011
T-Mobile - jedna z nudniejszych reklam w TV
Międzynarodowy operator telefonii komórkowej firma T-Mobile wchodzi do Polski i przejmuję Erę GSM. Często zdarzają się takie przypadki, że duży światowy gracz przejmuje lokalnego dostawcę usług telefonicznych. W tym przypadku kolejny po Idei nasz rodzimy operator zmienia markę. Zakładamy, że zmiana wyjdzie wszystkim abonentom na korzyść. Budżet zamiany brandu wyceniony jest na 100 milionów, który to w dużej mierze pochłonie widoczna w TV, prasie oraz na billboardach reklama. Moją uwagę przykuła reklama TV z szanowanym i zasłużonym aktorem Janem Nowickim. Reklama wyjątkowo długa (spot reklamowy powyżej jednej minuty) jak i w swojej treści wyjątkowo nudna. Nie ukrywam, że postrzegałem Erę jako nowoczesnego operatora. Nowy operator, przekazuje mało informacji na swój temat i wręcz zanudza swoim przekazem reklamowym. Po intensywności reklam, zakładam, że już każde małe dziecko wie o dokonywanej zmianie. Jedynym pocieszeniem może być fakt, że poprzez intensywność przekazu oraz jego długość T-Mobile szybciej wyda pieniądze na reklamę. Co do poprawy oferty to na duże zmiany nie liczę, gdyż przy tak dużym portfelu pozyskanych klientów, warto skupić się na maksymalizacji przychodów.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz