czwartek, 5 kwietnia 2012

Telewizja, internet i telefon w UPC za 65 zł.


Firma UPC dołącza do grupy firm wykorzystujących niedopowiedzenia w reklamie w celu pozyskania klienta, lub po prostu zainteresowanie klienta swoją ofertą. Ostatnio otrzymałem na e-maila ofertę identyczną jak w tytule i udałem się na stronę operatora po więcej informacji. Promocyjna oferta dotyczy okresu 3 miesięcy a po tym okresie cena wynosi 130 zł. Czy nie uczciwiej było by napisać w mailu od razu że cena obowiązuje tylko przez krótki promocyjny okres?? Oczywiście, że lepiej klienta skierować na swoją stronę bo może wybierze coś innego, jednak taki tani chwyt pozostawia niesmak. W dłuższej perspektywie tacy reklamodawcy trafiają na czarną listę swoich klientów i kolejne promocje nie są sprawdzane. Ja już na przykład nie sprawdzam ofert Netii, gdzie pojawiały się podobne wabiki. Wykorzystywanie argumentu niskiej ceny w pierwszym okresie promocji nie stosują na szczęście wszystkie firmy. Panowie z marketingu traktujcie poważnie swoich klientów…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz