niedziela, 31 sierpnia 2014

Nju mobile - bezpodstawne wyłączanie usługi - ściema w ofercie

Ostatnio postanowiełem testowo skorzystać z oferty sieci Nju. Zasiliłem kartę kwotą 20 zł i aktywowałem usługę usługa "do komórkowych". Po 7 dniach otrzymalem informację o wyłaczeniu usługi na sms o tresci "W związku z naruszeniem PKT 5.1. Regulaminu oferty nju na kartę wypowiadamy umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych". Punkt ten brzmi 5.2. nie używać karty SIM w celu prowadzenia działalności gospodarczej polegającej na masowym wykonywaniu połączeń telefonicznych, tzw. rozwiązań „call center”. Nie wykonywałem połączeń połaczeń okreslonych w regulaminie a teraz mam problem aby aktywować usługę ponownie i korzystać z telefonu, który jest nieaktywny. Dobrze, że nie przeniosłem numeru bo miałbym jeszcze większy problem. Sieć Nju należy do sieci Orange i wydawało się, że jest to gwaracją określonego poziomu usług. Niestety, przykre rozczarowanie i pieniądze w śmietnik. Przestrzegam wszystkich potencjalnych klientów sieci.

1 komentarz:

  1. Nie znam szczegółów sprawy, aby móc się odnieść do tej konkretnej sytuacji, ale chcemy to dokładnie sprawdzić i wyjaśnić. Napisz do nas korzystając z formularza dostępnego tutaj https://www.facebook.com/Njumobile/app_509306092450458. Opisz dokładnie sytuację. Sprawdzimy to.

    Pozdrawiam
    Tomek

    OdpowiedzUsuń